Veelgestelde vragen / Overige vragen / ATP BatteryPack | Waarom valt mijn printer uit tijdens het printen of is mijn bedrukking niet goed?
ATP BatteryPack | Waarom valt mijn printer uit tijdens het printen of is mijn bedrukking niet goed?
Slechte of ontbrekende bedrukking, of het volledig uitvallen van de printer tijdens het printen, kan duiden op een onjuist ingestelde voltage van de ATP BatteryPack.
1. Voltage wijzigen van de ATP BatteryPack
Voor het printen met de ATP BatteryPack is een spanning van 24 volt vereist. Mogelijk is de BatteryPack op een ander voltage ingesteld. Het huidige voltage wordt weergegeven op het display van de BatteryPack. Dit is hoe je het voltage van de BatteryPack wijzigt:
2. Instructies
Verwijder de voedingskabel uit de printer
Haal de printer uit de draagkoffer
Haal vervolgens de ATP BatteryPack uit de draagkoffer
Koppel de voedingskabel los van de OUT-poort van de BatteryPack
Houd de knop op de BatteryPack ingedrukt tot het voltage op het scherm gaat knipperen
Klik één keer op de knop om het voltage aan te passen
Klik opnieuw op de knop totdat het voltage op 24 volt staat
Wacht tot het knipperen van het voltage stopt
Plaats de voedingskabel terug in de OUT-poort van de BatteryPack
Plaats de BatteryPack terug in de draagkoffer
Zet de printer daarna terug in de koffer en sluit de voedingskabel opnieuw aan
De printer is nu ingesteld op het juiste voltage om te kunnen printen
3. Lukt het niet?
Verhelpen de bovenstaande instructies het probleem niet? Controleer dan de accu van de BatteryPack. Bij een bijna lege batterij levert deze mogelijk onvoldoende stroom. Sluit de BatteryPack aan op de printervoeding om deze op te laden.
4. Valt de printer gelijk uit na het opstarten?
Dan kan het zijn dat de energiebesparingsmodus van de BatteryPack geactiveerd staat. Dit los je op door de Always-on mode te activeren.
Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.