Ons magazijn is van 20 december t/m 3 januari gesloten. Donderdag 19 december is de laatste verzenddag van dit jaar. Daarna versturen wij jouw orders weer vanaf 6 januari.
NiceLabel | Waarom start NiceLabel op in NiceLabel Free terwijl ik een betaalde licentie heb?
Er zijn drie mogelijkheden waardoor dit komt
1. De USB-stick met de licentie ontbreekt
In de meeste gevallen staat de aangeschafte softwarelicentie van NiceLabel op een USB-stick. Zorg ervoor dat deze USB-stick in de PC zit wanneer je NiceLabel opstart. Weet je niet zeker of je de licentiecode op een USB-stick hebt ontvangen, of als softwarematige licentiecode? Controleer dan de pakbon of neem contact met ons op.
2. De driver is niet geïnstalleerd
Zit de USB-stick wel in de PC, maar werkt de NiceLabel nog niet? Controleer dan eerst of het lampje op de USB-stick brandt. Als het lampje niet brand, dan moet mogelijk de juiste driver nog geïnstalleerd worden. Deze is hier te downloaden:
3. Er is een verkeerde versie van NiceLabel geïnstalleerd
Als bovenstaande opties niet tot de oplossing hebben geleid, is er mogelijk een verkeerde editie van Nicelabel geïnstalleerd. Als je NiceLabel 2019 Express hebt aangeschaft, dan is deze niet gratis te upgraden naar de nieuwere NiceLabel Express. Verwijder de geïnstalleerde versie van NiceLabel en installeer vervolgens de meest actuele versie. Deze kun je hier downloaden:
Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.