Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen
Ons magazijn is van 20 december t/m 3 januari gesloten. Bestellingen die in deze periode worden geplaatst, versturen wij vanaf 6 januari. Fijne feestdagen!
Online bestellen via ons klantportaal
Voor 14:00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Gratis advies, installatie en support

DataPrint | Waarom staat door alle labels die ik print 'Sample'?

Dit komt doordat de DataPrint software nog niet is geactiveerd

1. DataPrint activeren

Het activeren van een licentie kan op twee manieren. Dit kan (Foto 1) bij het opstarten van DataPrint via het welkomstscherm of (Foto 2) door in DataPrint te kiezen voor Bestand en dan Activeren.

  • Om een licentie te activeren heb je een licentiecode nodig. Deze vind je in de oorspronkelijke verpakking. Let op: dit is niet het serienummer van de printer.
Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 078 615 2033

Even in contact komen?

Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 078 615 2033 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.