Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen
Online bestellen via ons klantportaal
Voor 14:00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Gratis advies, installatie en support

NiceLabel | Waarom start NiceLabel op in NiceLabel Free terwijl ik een betaalde licentie heb?

Er zijn drie mogelijkheden waardoor dit komt

1. De USB-stick met de licentie ontbreekt

In de meeste gevallen staat de aangeschafte softwarelicentie van NiceLabel op een USB-stick. Zorg ervoor dat deze USB-stick in de PC zit wanneer je NiceLabel opstart. Weet je niet zeker of je de licentiecode op een USB-stick hebt ontvangen, of als softwarematige licentiecode? Controleer dan de pakbon of neem contact met ons op.

2. De driver is niet geïnstalleerd

Zit de USB-stick wel in de PC, maar werkt de NiceLabel nog niet? Controleer dan eerst of het lampje op de USB-stick brandt. Als het lampje niet brand, dan moet mogelijk de juiste driver nog geïnstalleerd worden. Deze is hier te downloaden:

3. Er is een verkeerde versie van NiceLabel geïnstalleerd

Als bovenstaande opties niet tot de oplossing hebben geleid, is er mogelijk een verkeerde editie van Nicelabel geïnstalleerd. Als je NiceLabel 2019 Express hebt aangeschaft, dan is deze niet gratis te upgraden naar de nieuwere NiceLabel Express. Verwijder de geïnstalleerde versie van NiceLabel en installeer vervolgens de meest actuele versie. Deze kun je hier downloaden:

Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 078 615 2033

Even in contact komen?

Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 078 615 2033 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.