Ons magazijn is van 20 december t/m 3 januari gesloten. Bestellingen die in deze periode worden geplaatst, versturen wij vanaf 6 januari. Fijne feestdagen!
QlickPrint | Waarom neemt QlickPrint niet alle data over uit mijn Excel-bestand?
Dit lossen we op in Excel
1. Maak eerst een back-up bestand
Waarschijnlijk staat er in een kolom in Excel een combinatie van getallen en teksten in de cellen. In dat geval neemt QlickPrint alleen de cellen over waar een nummer in staat. De cellen met teksten worden dan genegeerd. Het probleem dat dit veroorzaakt ligt aan hoe Excel omgaat met data.
Maak eerst een back-up van het Excel-bestand en open dan het originele bestand
2. Tekst naar kolommen
Selecteer de kolom met data waarbij het fout gaat
Ga in Excel naar het menu-item Gegevens en kies daar voor Tekst naar kolommen
Druk in de wizard twee keer op Volgende totdat je bij Stap 3 van 3 bent
Verplaats de instelling van Standaard naar Tekst en druk op Voltooien
De cellen waar getallen in stonden hebben nu een groen driehoekje linksboven in de cel staan. Sla het bestand nu op en controleer of alle data nu geprint kan worden in QlickPrint
Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.