Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen
Online bestellen via ons klantportaal
Voor 14:00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Gratis advies, installatie en support

ATP-300/600 Pro | Wat moet ik doen bij de foutmelding: Geen inktfolie?

De printer geeft de melding: Geen inktfolie. Dit kan een verschillende oorzaken hebben.

1. Inktfolie controleren

  • Controleer of de rol inktfolie en de afvalrol beiden in de printer zitten
  • Bekijk hierbij ook of beide ribbon spindles juist in de printer zijn bevestigd

2. De inktfolie is op

  • Vervang de rol inktfolie voor een nieuwe rol
  • Afvalrol bijna vol? Vervang dan ook de afvalrol of maak de huidige rol leeg

Tip: gebruik voor de nieuwe afvalrol de (kartonnen) koker van de lege rol inktfolie.

3. Gewisseld van inktfolie kleur?

Het wisselen van een zwart inktfolie naar een wit inktfolie kan problemen veroorzaken. Als u bent gewisseld van inktfoliekleur zal de inktfoliesensor dit waarschijnlijk niet herkennen.

  • Probeer in dit geval eerst te kalibreren via het LCD display menu

Lost dit het probleem niet op? Neem dan contact op met ins op via T. 078 – 615 20 33

4. De inktfolie hangt los

Als de rol inktfolie los hangt, betekent dit dat de rol inktfolie niet aan de afvalrol is bevestigd.

  • Haal de inktfolie langs de printkop en bevestig het dan aan de afvalrol
Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 078 615 2033

Even in contact komen?

Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 078 615 2033 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.