Ons magazijn is van 20 december t/m 3 januari gesloten. Donderdag 19 december is de laatste verzenddag van dit jaar. Daarna versturen wij jouw orders weer vanaf 6 januari.
Het lukt niet om ResoPrint te printen met de TTP-200/300
Om ResoPrint te printen op TTP-printer heb je een aangepaste printkop nodig
1. Aangepaste printkop
Bij het printen van ResoPrint labels op een TTP-labelprinter, is het nodig om de printkop aan te passen. Op de afbeelding hieronder zie je het verschil tussen een normale en een aangepaste printkop. Je hebt een aangepaste printkop nodig omdat de ResoPrint labels niet goed doorlopen onder de standaard printkop.
Open de printer en verwijder de rol inktfolie
Ziet de printkop er wit uit of is deze grijs?
Wit = aangepast / Grijs = niet aangepast
2. Support
Is de prinktop niet aangepast?
Dan kunnen wij dit kosteloos voor u aanpassen. Neem contact met ons op via 078 615 2033.
Is de printkop wél aangepast en heb je last van storingen?
Dan kan het schoonmaken van de printer een oplossing bieden. Wanneer dit niet werkt, neem contact met ons op via 078 615 2033.
Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.