Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen
Ons magazijn is van 20 december t/m 3 januari gesloten. Donderdag 19 december is de laatste verzenddag van dit jaar. Daarna versturen wij jouw orders weer vanaf 6 januari.
Online bestellen via ons klantportaal
Voor 14:00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Gratis advies, installatie en support

Het lukt niet om ResoPrint te printen met de TTP-200/300

Om ResoPrint te printen op TTP-printer heb je een aangepaste printkop nodig

1. Aangepaste printkop

Bij het printen van ResoPrint labels op een TTP-labelprinter, is het nodig om de printkop aan te passen. Op de afbeelding hieronder zie je het verschil tussen een normale en een aangepaste printkop. Je hebt een aangepaste printkop nodig omdat de ResoPrint labels niet goed doorlopen onder de standaard printkop.

2. Support

Is de prinktop niet aangepast?

Dan kunnen wij dit kosteloos voor u aanpassen. Neem contact met ons op via 078 615 2033.

Is de printkop wél aangepast en heb je last van storingen?

Dan kan het schoonmaken van de printer een oplossing bieden. Wanneer dit niet werkt, neem contact met ons op via 078 615 2033.

De printer schoonmaken | Video
Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 078 615 2033

Even in contact komen?

Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 078 615 2033 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.