Voor 14:00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Gratis advies, installatie en support
Eigen supportafdeling

Het lukt niet om ResoPrint te printen met de TTP-200/300

Om ResoPrint te printen op TTP-printer heb je een aangepaste printkop nodig

1. Aangepaste printkop

Bij het printen van ResoPrint labels op een TTP-labelprinter, is het nodig om de printkop aan te passen. Op de afbeelding hieronder zie je het verschil tussen een normale en een aangepaste printkop. Je hebt een aangepaste printkop nodig omdat de ResoPrint labels niet goed doorlopen onder de standaard printkop.

2. Support

Is de prinktop niet aangepast?

Dan kunnen wij dit kosteloos voor u aanpassen. Neem contact met ons op via 078 615 2033.

Is de printkop wél aangepast en heb je last van storingen?

Dan kan het schoonmaken van de printer een oplossing bieden. Wanneer dit niet werkt, neem contact met ons op via 078 615 2033.

De printer schoonmaken | Video
Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 078 615 2033

Even in contact komen?

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur via 078 615 2033. Of vul het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Andere support kwesties?