Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen
Ons magazijn is van 20 december t/m 3 januari gesloten. Bestellingen die in deze periode worden geplaatst, versturen wij vanaf 6 januari. Fijne feestdagen!
Online bestellen via ons klantportaal
Voor 14:00 uur besteld? Vandaag verzonden!
Gratis advies, installatie en support

ATP-300/600 Pro | Wat moet ik doen bij de foutmelding: Paper Jam?

Deze melding kan 3 mogelijke oorzaken hebben

1. De labelgeleiders correct instellen

Mogelijk zitten de zwarte labelgeleiders in de printer niet goed aangeschoven tegen de zijkanten van de labels. In de rechter geleider zit de gap sensor. Deze sensor meet de tussenruimte van jouw rol labels. Als de labelgeleiders niet goed zijn aangeschoven dan kan de sensor de labels niet goed detecteren. Het kan er ook voor zorgen dat de rol scheef door de printer gaat lopen.

2. De printer kalibreren

Mogelijk moet de printer (opnieuw) gekalibreerd worden op het type label dat je gebruikt. Dit kan heel eenvoudig via het display-menu op de printer.

  • Volg om te kalibreren de stappen in de FAQ ‘De printer kalibreren’.
De printer kalibreren

3. Download het juiste labelbestand

Hieronder kun je de labelbestanden vinden voor NiceLabel en DataPrint. De labelbestanden voor QlickPrint staan standaard in de applicatie. Zorg ervoor dat je QlickPrint update naar de meeste recente versie door linksboven in het menu op Bestand en vervolgens op Bijwerken te klikken.

Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 078 615 2033

Even in contact komen?

Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 078 615 2033 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.