ATP-300/600 Pro | Wat moet ik doen bij de foutmelding: Paper Jam?
Deze melding kan 3 mogelijke oorzaken hebben
1. De labelgeleiders correct instellen
Mogelijk zitten de zwarte labelgeleiders in de printer niet goed aangeschoven tegen de zijkanten van de labels. In de rechter geleider zit de gap sensor. Deze sensor meet de tussenruimte van jouw rol labels. Als de labelgeleiders niet goed zijn aangeschoven dan kan de sensor de labels niet goed detecteren. Het kan er ook voor zorgen dat de rol scheef door de printer gaat lopen.
Schuif de labelgeleiders goed aan, zodat er geen speling is tussen de rol labels en de geleiders
Zorg dat de labelgeleiders niet te wijd staan ingesteld
Zorg dat de labelgeleiders niet te strak staan ingesteld
2. De printer kalibreren
Mogelijk moet de printer (opnieuw) gekalibreerd worden op het type label dat je gebruikt. Dit kan heel eenvoudig via het display-menu op de printer.
Volg om te kalibreren de stappen in de FAQ ‘De printer kalibreren’.
Hieronder kun je de labelbestanden vinden voor NiceLabel en DataPrint. De labelbestanden voor QlickPrint staan standaard in de applicatie. Zorg ervoor dat je QlickPrint update naar de meeste recente versie door linksboven in het menu op Bestand en vervolgens op Bijwerken te klikken.
Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.