Ons magazijn is van 20 december t/m 3 januari gesloten. Donderdag 19 december is de laatste verzenddag van dit jaar. Daarna versturen wij jouw orders weer vanaf 6 januari.
ColorCube | Wat doe ik bij de foutmelding: Paper Jam?
Deze melding kan 2 mogelijke oorzaken hebben
Aan deze foutmelding gaat vaak een hard en knarsend geluid vooraf. Vervolgens gaat de printer piepen en wordt het label niet (helemaal) geknipt.
1. De labels correct in de printer plaatsen
Mogelijk zitten de labels niet correct in de printer. Dit is hoe je de labels in de printer plaatst:
Open de printer via de grijze hendel
Schuif de blauwe labelhouder naar links en plaats de rol labels in de printer
Beweeg daarna de blauwe labelhouder naar beneden om de rol labels te vergrendelen.
Zorg dat het juiste aantal luchtsleuven openstaan, dit is afhankelijk van de breedte van het label
De luchtsleuven zorgen ervoor dat het label vacuüm wordt getrokken op de ondergrond. Als er te weinig of te veel luchtsleuven openstaan, kan het zijn dat het label niet goed door de printer gaat.
5. Ontgrendel de grijze labelgeleiders en trek de rol labels uit over de geleiders
6. Duw de grijze labelgeleiders helemaal aan tot het label
7. Vergrendel de labelgeleiders weer
8. Rol het label verder uit
9. Sluit de printer en zet hem aan
2. De printer schoonmaken
Zijn de labels correct geplaatst in de printer, maar krijg je nog steeds de melding Paper Jam? Dan kan het zijn dat de printer gereinigd moet worden.
Je kan ons telefonisch bereiken via 078 615 2033. Van maandag t/m donderdag zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur. Op vrijdag zijn wij bereikbaar van 08:30 tot 16:30.